När ångesten över att inte kunna ta sig härifrån på ett tag gör sig påmind

Söndag. Ingen favoritdag, i min värld är den nästan lika jobbig som måndag. Söndagsångesten är för övrigt en självklar del i en vanlig söndag på 207.

Gick ut en sväng med Jen o Helèn igår. Börja lätt med ett gäng bärs på Nh (va fan, är man student så är man) innan vi styrde stegen mot ett packat corona. Kring ett drog vi tillbaka till Nh o avslutade kvällen med att dansa aset av oss tillsammans med Tysken o andra sköna människor. Kvällen var trevlig, men jag nådde aldrig riktigt toppen.
Efterfester va det som vanligt dåligt med i gamla Umeå, även om man gjorde ett lite halvtaskigt försök att leta upp en (om man inte vill ha en dryg efterfest utan dricka, med låg partystämning o inget folk eller varför inte ett sovande klientel. Lite så efterfesterna sett ut på sistone o det kan man nog ändå vara utan.)
image1213
Åker ju till Härnta idag. Skönt att komma bort lite, blir nog bra det.
Nu ska jag slappa lite eller eventuellt sova så jag är redo för lilla roadtrippen sen.

Adios.

Dagens låt: City & Colour - In the Water I Am Beautiful

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback