L: " Alla är typ, min döda kompis dog i kriget"

Sitter o bakislökar på Mariehem.
Dagen har vart bland det lataste, en vända ner till staden för lite käk innan vi drog vidare till Mariehem o fortsatte vårt bakissvullande.
Gårdagen var riktigt skön, de finaste fyllorna uppstod o nya broar byggdes medan andra revs. Precis som det ska va.
Förfesten var en riktig ortosorgie. Frågan är varför vi skulle trycka på alla en varsin ortos o att jag o Jen ständigt bestämt hävdade att vi led av RA. Alice o Fanny va helt klart i farten.
image1138
Men nu sitter man som vanligt på söndagarna med en jobbig söndagsångest o önskar att det inte inte skulle bli måndag så fort. Men stoppa tiden har man ingen möjlighet att göra så det är bara att invänta.


Vaknade imorse med den värsta av ångestar. Vill bara bort, iväg.
Ibland blir det för mkt. Same old same old.
Aja vi får se vad som händer.

Later.

Dagens bästa kommentar: J: "Ungen har en sån där makahanfrilla"
Dagens roligaste: Surprisesamtalet från min kära syster.
Dagens mest puckade tanke: "Jag tar på mej sommarjackan så ser det iaf inte ut som att jag tror jag är på nordpolen, som alla stör sig på. Sen om jag fryser aset av mej, det är ju inte hela världen."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback