Kung på rullstolsbasket

Sjukt men sant att det redan är fredag igen. Den här veckan har gått så jäkla fort. Kanske för att man hållt igång hela dagarna med plugg o gym o allt vad det är, o att vi va ute en vända o roade oss kungligt i onsdags.
Idag spela vi bland annat rullstolsbasket på eftermiddan. Så jäkla kul. Det är för att vi ska lära oss manövrera rullstolarna o så, inte va rädd att ramla. Men det va iaf som sagt sjukt kul.
Förjäkla trött i armarna efteråt bara. Så pumpen blev minst sagt jobbig för överkroppen.

Ikväll blir det fest. Börjar lite lätt på 310, Helèns bröder är här o vill väl se det bästa av Umeås nattliv.
För övrigt lever jag fortfarande på det faktum att jag faktiskt hade en vit helg för två veckor sen o därför förtjänar en 3-dagars den här veckan. Intressant tanke där.
image1154
Ha en skön kväll folket. Kanske ses vi i dimman.

Over and out.

Kommentarer
Postat av: Petra

SÖNDAG?! Shit vad länge jag sov trodde bara var en timme men det var visst hela helgen :( Fan att man ska vara så trött :P

2007-11-09 @ 18:56:16
Postat av: Tess

haha lätt snurrig där tror jag. lite trött så haha

2007-11-09 @ 19:45:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback