Koll på läget

Snacka löst om att ta sej ner till Scharinska tidigare i veckan. Helt utan att kolla upp vem det var som spela o vad som var på gång. Maria hade dock tagit tag i sken o kollat upp det. Kan säga att Scharinska nu är helt borta från listan över ställen som övervägs inför kvällens festligheter. Vi snackar Kjell Höglund, en snubbe jag tidigare inte ens visste existerade o efter att ha hört ett par spår med han kände mig ganska nöjd med att inte veta vem karln är.
image1171
Så det ser mer o mer ut som om vi kommer hamna på Campus än en gång. Dock inte Corona, där sätter jag fan ner foten. Blir det nåt blir det Nh. Men ja vi får se, jag för min del håller kvällen öppen.

Gårdagen var mycket trevlig o mysig, med hur mkt god mat som helst. På vägen hem när vi passera Nh sög det dock lite i tarmen, men ja, självdiciplin kallas det.

Nu ska ja iväg på lite Pump.

Later folket.

Dagens låt: Carly Simon - You`re so vain

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback