Intelligenta konversationer på 310

Dagens intelligenta konversation borta på 310 gick ngt i stil med:

J: "Jag ska i alla fall inte skaffa mig någon shorty, som är shortare än mej"
T: "O ja ska inte skaff a mej nån finne, eeyyyu"
J: "Vad ska du inte skaffa dej då Helèn?"
H: "Hmm..En asiat! En asiat ska jag inte skaffa mej, jag menar har ni nånsin sett en het asiat?"
T: "Jaa, det har jag, det finns det väl, kan ju inte dra alla över en kam"
J: "Jag ska inte heller ha en asiat, för alla de är kortare än mej liksom. Men dessutom Helèn, *piiiip* är ju asiat?"
H: "Haha, nej men han är ju typ indier"
J o T: Asgarvar "Men fan Helèn är han indier är han ju för fan asiat"
H: haha "ehh ja så kanske det är"
image1148

Har inte fått mkt gjort än under dagen. Eller jo, vi har varit på body balance o core. Nu har vi haft lunch o fått nya krafter. Ska kila bort till Helèn nu.

Later folks.

Dagens låt: Colin Hay - Love is innocent

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback