Inte okej Terese!

Kan ni fatta att jag fan är latast o osmidigast i världen. Kolla upp tågbiljett hem för någon vecka sen när ja va lite stressad. Det fanns då biljetter men jag hann inte boka. Nu kolla ja idag o det finns typ inget. Jo 3 byten, kul folket, jag vandrar gärna runt med all packning, det är ändå bara kul. Allvarligt, jag pallar fan inte ingen sömn alls o en massa byten mitt i natten. Va fan ska jag göra? Åka hem på lördag kväll eller fredag kväll o ha en massa byten? Faan. 
Nu är jag så jävla less så det finns inte.

.............................................................................................................

Just hemkommen från en riktigt riktigt bra förläsning. Det va av en kille som är förlamad i benen o sitter i rullstol. Hur intressant o lärorikt som helst verkligen. Skönt att se personer med sån livsglädje, det smittar av sig.
I övrigt har dagen mest bestått i att fortsätta med lärandet att hantera rullstolen, ta sig upp för trottoarkanter o sånt, samt lite rullstolsbasket.
image1160
Lite rullstol va det här ja. (Jag i bakgrunden)

Brukar köra pump på måndagar men mina armar o axlar is begging for rest. Det tär på en att använda armarna som man gör när man rullar runt i rullstolen. Man är ju förjäkla klen alltså.
kanske kan det bli en liten walk istället. Time will tell.

So long peeps.

Dagens fråga: Whats up med att jag plötsligt idag kände mej way to emotional. Vad kom det ifrån?
image1159


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback