Hyfsat ogenomtänkt.

Snyggt att vi skulle träna o va nyktra igår. Fin tanke, all cred till oss för det.

Efter skolan drog vi en fika på Illys, vid halv fyra stressa vi hemöver för att hinna till träningen vid fyra. När vi passera NH tvärstannade dock alla när vi insåg att det va EPP på gång. Lät ju förjävla mkt trevligare än att dra o träna pump som vi alla är mer än less på. Så så blev det. Jag, Sandy, Jen, Maria o Helèn drog ett gäng bärs, o lyckdes bli en aning dragna.
Så klart kom en liten utgång på tal o så blev det. En vända till Nh, o målet var att ha så kul som på the good old days. Lyckades riktigt bra.
Jag, Maria, Linda o Helèn ägde som vanligt dansgolvet, o på nattkvisten splittrades alla lika smidigt som alltid.
image1210image1211

Så nu sitter man än en gång här med en halvjoibbig baksmälla, men orka klaga. Tror jag får sova på saken, o hoppas jag vaknar en aning kryare om ett par timmar.

O just det ja, den där klipptiden avbokade jag.

Adios.

Gårdagens ledord: Det blir aldrig som man tänkt sig.
Dagens låt: Black Label Society - In this river

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback