Härnta rules?

Trodde inte ja skulle ha internet när jag var här, men tydligen så fick man utan ansträngning igång det så nu sitter man här o lallar i vanlig ordning.

Så va man framme i sköna men lilla Härnta där Jen entusiastiskt har visat oss det mesta av värde att se i staden vid havet.
Gårdagskvällen spenderades i sällskap med Jen o Sandy. Först lite käk på Rutiga Duken o så vidare på bio, Elizabeth, hyfsad film där huvudpersonen har vissa personlighetsdrag som är farligt lika mina, vad nu detta innebär.
image1224
Handlade på oss ett gäng Felix potionsmat idag. När jag entusiastiskt utbrast "Jag tycker det är kul o testa lite olika sorter, man äter ju så sällan sån här halvfabrikatmat!" mumla Sandra bara nåt till svar. Antar att entusiasmen inte var lika stor hos henne.
image1225
I övrigt cirkulerar det mest en massa tankar om nästa praktik som är fem veckor och man vill få i umeå på ett bra ställe, åttaveckorspraktiken som jag verkligen vill göra i Aussie samt om jag ska klippa mej kort eller inte. Mitt i detta längtar jag efter lite välförtjänt ledighet o sköna stunder med familjen i jul o distans till allt i Umeå. Det är inte lätt att vara Terese ibland alltså, haha.

Praktikplats o boende är bra o jag är nöjd.

Take care folket.

Dagens boktips: Bodil Jönsson - Tio Tankar om Tid
Dagens låt: Over the Rhine - Born

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback