H: "Försök hångla med honom utan att få hår i munnen du, det går fan inte"

Ännu en dag i lathetets tecken går mot sitt slut.
Mycket snack om några bärs på NH, om det blir så eller ej lär tiden utvisa.
Själv är jag mindre sugen på att sumpa de fina sovrutinerna jag fått in här i början av veckan. Vi snackar att jag gick o la mej vid åtta i måndags o vid nio igår. Med andra ord är det snart way past my bedtime.
Ja, helgerna tär på en alltså.
Något annat det tär på är saldot på kortet, som är i princip tomt. O idag va det...7 november ja. Härligt där.
image1149
Bild från en onsdag på NH när vi bara skulle ta en bärs eller två..

Ha en skön kväll folket.
Helgen är nära.

Over and out.

Dagens sanning: Jag måste ta tag i o ringa samtalet så jag får det gjort.
Dagens dilemma: Klippa sig eller ej. Blev efter mycket tvekande ett nej, får bli senare i månaden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback