Funderingar en helt vanlig måndag

Trött som få. Vilken jäkla dag alltså.
Fattar inte vad problemet var inatt heller, men ja kunde verkligen inte sova. Sen hade jag dessutom Candyman som smög runt inne i lägenheten haha Tur man inte beter sej som en 7åring.
Har iaf köpt hembiljett nu. Blev buss till Estokolmo o sen vänta där i 4.5 timmar innan tåget går hem till sköna värmland.
Blir nog bra det.
image1161image1163

God natt med er.

Dagens insikt: Intressant hur saker som jag anser vara vanligt hyfs tydligen inte anses på samma sätt av vissa andra.
Dagens låt: Bright Eyes - Land Locked Blues

Kommentarer
Postat av: Skövde

håller med dig, sånt där verkar ju va väldigt olika.. Jag som trodde att alla utvecklades mellan 18-24, men endel verkar ta mig fan fastna vid 18 snåret. Man kan ju börja fundera över varför man ska behöva bry sig överhuvudtaget..

2007-11-12 @ 21:11:39
Postat av: jen

nä för ibland gillar ju folk tydligen att skoja lite !

2007-11-12 @ 22:58:12
Postat av: tess

ja, precis, varför orkar man ens lägga energi på att bry sig?

2007-11-13 @ 18:51:13
Postat av: tess

ja, precis, varför orkar man ens lägga energi på att bry sig?

2007-11-13 @ 18:54:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback