"Då kan ni ringa låssmeden, för då är jag död"

Bakishäng på Mariehem, vilket börjar bli lätt traditionsartat.
For ner till Staden för lite tacobuffè på Starz först o sen vidare till Mariehem. Kollade på typ halv Candyman, o sen såg vi på Boondock Saints.
Skön eftermiddag, trots att jag varit sjukt bakis o tungandad. Inte i toppform idag alltså.
Har en känsla av att ja kommer va hyfsat sliten även imorron. Skolan mellan 8.00-17.00, ingen lek det heller.
image1158
Sleep tight med er.

Gårdagens fylledille: Min o Jens "vänskapslåt". Samt ringa runt o snacka in på folks telesvar. Kul idè där.
Gårdagens urspårning: Jag o Jen på "efterfesten", drygare brudar får man nog leta efter.

Kommentarer
Postat av: jen

jaaa, men shit vad givna vi var haha!

2007-11-12 @ 22:55:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback