Blödig som få

Slappaste eftermiddan på länge, men fan va skön.
Friday night lights-maraton här borta på 207, nerbäddad i sängen.
Kände att jag hade gjort mitt när ja o Jen varit på Pump o sen ute o gått en sväng. Efter det har jag varit helt förslappad. Men man ska ha såna dar med, o jag va lätt i behov av det efter veckan som gått (stackars stackars mej, jag vet)
image1172image1173
image1174
Men nu är det ändå tid att styra stegen in i duschen o fixa till sej lite för att sedan traska bort till 308 för lite sällskap in i dimman.

Ha en skön kväll folket.
Kanske ses vi i dimman.

So long.

Kvällens gamla men ack så sköna: Blur - Song 2


Kommentarer
Postat av: Helén

ja nu åker vi..ska bara försöka bli lite pigg efter den powernap jag tog på cirksu en o en halvtimme...lite lätt seg sådär..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback