Bla bla bla

Fan vad matt man kan va.
Äntligen är det värsta av den här veckan över o en lugn helg väntar.
Ska dra ett litet knytkalas imorron borta på mariehem, sen håller vi lördag öppen. Som det känns nu blir lördag lugn för min del. Men ni känner mej, stå emot grupptryck är inte min starka sida.

image1167

Seminarie hela dagen, sen en fika på Illys o vidare iväg på spinning. Nu är det bara lite städa o tvätta kvar. Om jag orkar ta tag i det ikväll lär tiden utvisa. Tvätta lär jag göra så jag får lite rena träningskläder men städa..aja, vi får se.

Later peeps.

Dagens låt: K`s Choise - Almost Happy

Kommentarer
Postat av: jen

sitter isamma båt när det gäller städaotvätta, får se om vinden orkar ta mej till städkäppen...

2007-11-15 @ 19:56:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback