Barn o djurmänniska?

J: "Alltså, man ser ju inte Tess som den ultimata morsan direkt" (För någon måna sen)

S: "Haha, Terese, jag ser verkligen inte dej som en hundmänniska. Du vet hur man kan känna att vissa är djurmänniskor o andra inte, jag ser inte dej som en sån."
Kul comment Sandy drog igår när vi va hemma hos Jen o hennes hundar kom fram. Hon ändra sej dock lite senare när jag hellre satt på golvet o snacka med hunden än o engegera mig i detta bonde söker fru.
Men then again, vem föredrar bonde söker fru framför Någon aktivitet? Nicht ich.
image1227
Dagen har rullat på o veckan också. Hemfärd imorron o det känns okej. Skulle dock hellre sett att det va hemfärd till en liten skön värmländsk stuga där jag kunde krypa ner i den sköna soffan o bli lite ompysslad istället.
Wierd but true.

Sandy o jag har snacka resor o gamla minnen över lite kinesiskt idag. Mysigt värre. Får det lov att vara en middag för två?

Nej fan, nu ska jag packa lite så slipper jag göra allt imorron när ja kommer va lika trött som alla andra mornar o glömma hälften.

Carpe diem.

Dagens låt: Third Eye Blind - How`s it going to be


Kommentarer
Postat av: jen

haha ja Leia blev ju riktigt fast vid dej där du :)

2007-11-29 @ 22:32:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback