Att väga för o nackdelar

Har vägt lite för o nackdelar till att gå ut o ta ett par bärs på nh medan jag stod i duschen. Kom fram till följande:

Nackdelar:
* Förnuftet
* Det ser ut som fan här hemma (äter numer frukost i sällskap med två ölburkar, en tom vinare samt ett tomt mjölkpaket bla på bordet)
* Jag kommer fucka upp mina sovrutiner.
* Min kropp skulle må förjävla bra av att slippa alkohol o lite sömn
image1150
Fördelar:
* Viljan
* Kommer inte ha ork att städa även om jag stannar hemma.
* Kommer fucka upp sovrutinerna till helgen i vilket fall.
* Man lever bara en gång o den gången är nu
* Helens övertalning:

Helén säger:

tänk dig: du kommer hit, vi lyssnar på skön musik, du tar nån cigg vi snackar blaj, sen går vi till nh köper en kanna öl, sväljer den kalla ölen och njuter av att livet leker, och dansar lite sen hem o sover.

Over and out.


Kommentarer
Postat av: Helén

om jag inte räknar helt åt skogen så är det 4 punkter på nackdelar och 5 på fördelar!! säger inget mer!

Postat av: Tess

fan då helen, du drar ner mej i skiten ju haha Jag som börja min vecka så fint

2007-11-07 @ 21:54:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback