Att gå emot sina principer på fyllan. Varför inte?

Förjäkla skön kväll igår alltså.
Förfesta lätt borta på 308, där drickande blandat med konfrontationer o rensande av luften försiggick. Sen drog vi vidare till vad vi trodde var Nh. KOm dit o det va knappt en käft där inne. Så..ja ni kan ju gissa var vi hamna för 100 gången den här hösten. Gamla dryga corona.
Men det va helt okej ändå. Jag o Maria hann dansa aset av oss innan hon drog hem, sen fortsatte kvällen med dans drickande o annat trevligt.
image1175
Kvällens:
Galnaste Fylla:
Miss H
Fylledille: SMS:a o härja med folk. Kan kännas hyfsat onödigt idag. Men är man uttråkad så är man.
Dryga: Helèn som tappa bort nrbrickan, o jag stod på utsidan o vänta o frös.
Hjälte: Snubben som låna mej en hunka så jag kunde betala ut Helèn (sen att hon redan fått ut sin jacka är en annan historia, tanken som räknas)
Mest puckade: Gå ifrån snubbarna som vill bjuda på fyllekäk, o istället gå till matplacet med snubbarna som kan skramla, med vår hjälp, ihop till ETT skrovmål. Härligt, kan vi ju dela alla fem på. Hej då killar.
Fyllemat: Smrgås med leverpastej o smörgåsgurka, fan va gott ändå!
Röda kort: Går till mej som totalt gick emot mina egna principer. Lägg dig i underläge, gör det.
Otippade: Svartmössan o Mr J
Trista: Att Jen inte följde med ut.
Kvällens konfrontation: Ja, varför inte ta det på fyllan?

Självsmekare? Vi? Kan jag väl aldrig tro.

Nu ska det lökas, bädda ner sig i sängen o kolla lite Friday night lights låter som en skön idè.

Later folket.

Gårdagens låt: Pulp - Disco 2000

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback