Alltid stenkoll på läget

Lilla chocken vi fick idag när vi snacka med några i klassen o fick reda på att arbetet ska va inne klockan tolv imorron. Vi har lallat runt i nån fantasivärld o trott att arbetet skulle va inne nån gång nästa vecka, typ fredag. Vad vi nu fått det ifrån är en gåta. Man tror vad man vill tro kanske.
Det kan ju förklara varför de andra grupperna varit jättestressade medan vi kännt lugnet.
Med tanke på att vi har föreläsning hela förmiddan imorron kan vi nog räkna med att det blir till o sitta uppe hela kvällen o skriva.
Saken blir inte bättre av att vår grupp är en man kort för tillfället då Jen ligger hemma med den värsta av magont.
Krya på dej Jen!
Förmodligen första veckan på sjukt länge som jag inte velat att det ska bli fredag. Inte innan vi hunnit klart i alla fall.
image1151
Något riktigt riktigt bra har dock också inträffat. På ica tidigare upptäckte jag att jag satt inne med en femhunka i börsen, som legat där sen i somras. Sjukt lägligt.
Känner mig dock oförtjänt av dessa cash eftersom jag som 23åring fan måste lära mej o hushålla med de få slantar jag har.
Aja, jag är glad i alla fall.

Nu ska jag kila över till 310 o se om vi kan få nåt vettigt gjort.

Later peeps.

Kommentarer
Postat av: Syrran

Vilken nice surprise!!
P.S Jag har fortfarande inte lärt mej, och du vet ju vad det är för dag idag... Så du har ett par år på dej!!
Kramis!!

2007-11-08 @ 14:01:29
Postat av: jen

haha hur fan hittar man en femhunka i börsen?! inte dåligt tessos :)

2007-11-08 @ 19:33:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback