Ut ur dimman o in i verkligheten?

Japp, har varit en sjuk vecka. Mycket fest, lite sömn o nada verklighet och tidsuppfattning. Har mest lallat oss igenom dagarna. O som Helèn skrev förut:

Helén säger:
att hela helgen har varit som om vi har varit på charter resa och träffade ett gäng svenska killar där som vi umgicks med och nu har vi kommit hem haha

Kom just hem från Linda, jag  brudsen va där o kollade på "när mörkret faller. En mkt bra o verklighetstrogen film med endel riktigt bra skådespelarinsatser tycker jag. Kolla på den för det finns användbart material där för vår redovisning på onsdag!
138856-615
Det har för övrigt varit en riktigt slö dag o jag sov några timmar på eftermiddan. Men innan det var vi o käka på berghems pizzeria!Jaa, så kan det va.

Nu ska jag snart lägga mej så jag orkar med morrondan.
Men jag lämnar er med dagens skönaste låt:
Johnossi - Theres alot of things to do before you die
Enjoy.

God natt världen.


Kommentarer
Postat av: Linda

va det låten i filmen eller?

Postat av: Tess

Jepp, det va det, så jäkla skön låt!
Glöm inte ta med filmen imorron Lindus!

2007-05-01 @ 23:17:46
URL: http://teresealex.blogg.se
Postat av: jen

givet med mat på berghem säger jag bara!

2007-05-01 @ 23:33:05
Postat av: Sandiebelle

Hm kanske ska kolla den?

2007-05-03 @ 17:56:08
URL: http://sandiebelle.webblogg.se
Postat av: Siz

Litet dåligt med uppdateringar här minsann... Undrar varför... ;-)

2007-05-04 @ 15:23:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback