Två helger alltså

Låg o fundera lite under corepasset idag o kom fram till att det faan bara är två helger kvar här uppe tillsammans med järngänget. Helt sanslöst va jäkla fort det har gått. Nästa helg ska ju typ alla bort härifrån, så då är det bara två helger kvar. Får se till o ta tiltvara på de som är kvar nu! haha
image647
Kom just hem från Sandy. Har snackat en massa fram o tillbaka. Det är inte alltid lätt alltså, Skönt det finns fler som känner samma sak o som orkar lyssna säger jag..haha

Jaja, ikväll blir det tidigt sänggående i alla fall.

So long peeps.

Kommentarer
Postat av: Helén

ja och ensam kvar blir lilla helen ! INTE helt okej på den säger jag!

Postat av: Helén

ja och ensam kvar blir lilla helen ! INTE helt okej på den säger jag!

2007-05-15 @ 20:58:39
URL: http://helenrosell.blogg.se
Postat av: Tess

Hahaha, neej ingen lek du min vän. Men Sandy är ju kvar, o kanske jag beroende på allt.
Det löser sej nog ska du se. Kanske med ett litet läkarbesök eller två haha

2007-05-15 @ 21:04:32
URL: http://teresealex.blogg.se/
Postat av: Nicole

Haha ja vet. Ibland måste man bara face your fears. Och det är det jag ska göra imorgon. Ångrar mig redan. Men det kommer nog att kännas bra sen. eller kanske lite lätt illamående... men i själen känns det nog bra :) Är allt bra med dig annars? Kram

2007-05-15 @ 22:49:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback