Sugen på nåt kul

Riktigt sugen på att göra nåt kul nu! Jag vill, jag vill, jag vill!
Uttråkad o less är vad jag är just nu.
Men man ska väl så klart snart gå o lägga sej som en duktig flicka, som vanligt antar jag. Bläää. Ge mej nåt kul o spontant att göra.

Här kommer 2007 års horoskop för fiskarna...

Kärleken är aldrig enkel

ÅRETS TEMA:

Prövningar! I år kan du få smaka på både det bästa och det värsta, lyckan kommer och går och du bör inte ta något för givet. Det som är avgörande i mycket är tron på dig själv!

KÄRLEK:

Kärleken är aldrig enkel för dig och i år kan det storma och darra. Men i slutändan ser du ut att kunna hamna alldeles rätt i alla fall!

PENGAR:

Du blir knappast rik på dina affärer, men inte ruinerad heller. Bäst går det för dig om du tar råd av en äldre person. Tippa en rad i november.

SE UPP FÖR:

Att tappa gnistan.

(Taget från Expressen)

Jaaa, då är det väl bara refrängen kvar.
Sleep tight folks.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback