Lillördag..

Jaa, sitter fortfarande o gör inget vettigt hahaha
Festsugen, men det verkar jag va förjäkla ensam om..haha (Måste iofs ändå spara lite cash, är förjävla fattig insåg jag idag när ja kolla kontot..haha precis som varje månad vid den här tiden..)

Men till helgen då..tror jag kan få med mej Lindus i alla fall. Men både Jen o Helèn bangar som det ser ut. Jen ska starta upp nån slags hälsogrej inför sommaren! Jaja, jag vill festa i alla fall. Faan, näst sista helgen with the gang här i helgen ju..Hälsosam kan jag va nån annan gång, inte den här helgen i alla fall haha


       image654
Hahah ajja , vi får väl se vad som händer..är ju som sagt bara onsdag idag. Lite otålig här borta på 207...haha

Ciao.

Kommentarer
Postat av: Maria

Hoppas att du får med ngn ut då:)

Postat av: ENGLAVAKT

jag tkr precis som dig :)

2007-05-17 @ 13:14:28
URL: http://englaavakt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback