Lätt bakis

Fest igår. Kul som faan va det haha
Bara ja o LInda o vi dansa som aldrig förr hahaha
Dock mkt konstigt avslut på kvällen...eller oväntat? Eller nåt?
image676
Lyckdes dock somna på soffan när jag kom hem o vakna sex imorse med en sjuk huvudvärk o undra vart faan jag befann mej... Insåg snart att jag låg i soffan med nattens kläder o smink på mej..Bara att ta tag i det o lägga sej i sängen. När ja vakna vid elva mådda jag bättre i alla fall.

Nu sitter jag mest med en sån där skön bakfylleångest känsla i kroppen. Inte en som beror på att jag gjort nåt dumt. Bara en sån skum känsla..pissväder, bakis, trött...jaa, sådär ni vet.

Men men det lär väl gå över.

Nu ska jag slappa lite till. Kommer nog lite bilder senare.

So long.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback