Kung på poker

Kasst med updates här på sistone, jag vet. Men misströsta inte alla trogna läsare (ironi kallas det) cause im Back...
Har vart en skön helg,inehållande besök från Uppsala bland annat.
Spela poker för första gången i lördas, o gissa vem som tog hem vinsten. Japp, jag så klart. Så jäkla givet bara. Säger bara: "Magnus, Second place, firs looser"...hahaha
138856-619138856-618

Sen drog vi till e-puben o mötte upp chicksen. Skön kväll som avslutades med bland annat varma mackor o snowroller, haha Den mest givna svenska filmen ever tror jag haha "Jaa, vi kanske ska veva upp liftarna själva med eller?" hahaha

Annars inte mycket nytt in tha house.
Mycket funderingar fram o tillbaka, men om vad förtäljer inte historien mina vänner.

Nu blir det sängen.

Sleep tight peeps.

Dagens låt: How`s it going to be - Third eye blind

Kommentarer
Postat av: Karin

lät ju nice:)

Postat av: Victoria

haha ja texten är då verkligen sjuk :P

"Jag vill se ut som svenska flaggan när du är klar.
Mörbultat, Underbart.
Dunka mig gul och blå."

haha!

2007-05-08 @ 11:13:57
URL: http://virraan.blogg.se
Postat av: Magnus

Den vinsten bjuder jag på vet du ;)

2007-05-09 @ 01:34:49
Postat av: Tess

Hahaha härligt då, för du lär få höra om min vinst fler än en gång ;) haha

2007-05-09 @ 21:39:13
URL: http://teresealex.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback