Beach

Kom hem från gymmet för ett tag sen, va där med chicksen o spela lite beachvolley. Vi va i nya beachhallen, o den va riktigt sjysst. Högt i tak o luftigt. Tyckte vi va riktigt duktiga idag faktiskt haha, Go team GO! Som sandra brukar säga..haha
image649
Jag såg ut ungefär såhär när jag flög genom luften för att ta bollarna...

Annars hade vi litteraturseminarie hela förmiddan o efter lunch fixa vi revideringarna på vårt förra arbete.
Nu håller jag på o tvättar.

Mitt liv låter förjäkla intressant nu när jag läser vad jag haft för mej idag hahaha, men men det är ju ingen som tvingar er o läsa heller! haha

Imorron är det kristiflyg o då blir det TÅRTA bakad av allas vår Helèn! Yum!
image648
(Kort från Helèns födelsedag när hon baka en likadan tårta som hon ska göra tills imorron!)

Later peeps.

Kommentarer
Postat av: Siz

Trist att det inte händer så mycket men det blir bättre ska du se!! Här är en som är överlycklig i af!! Äntligen är min lilla valp född!! Jiiippiiee!!
Kram Siz

2007-05-16 @ 17:12:52
Postat av: Maria

fasiken vad skoj med beachvolley.

Postat av: Helén

måste säga att jag är verkligen nöjd med den där bilden...hm..eller INTE! uscha,. men men det bjuder jag på

2007-05-16 @ 19:20:57
URL: http://helenrosell.blogg.se
Postat av: jen

haha men hallå tess det där var från jocke bergs födelsedag, inte helens. bra kolla ;)

2007-05-17 @ 15:37:52
URL: http://chen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback