Vilken given kväll!

Jaa gårdagen blev (som vanligt när det gäller oss) rätt vild o slutade på NH..Hur faan lyckas vi aldrig komma längre än dit fast vi planerat det motsatta? Haha jaja, gårdagens skäl till det var i alla fall att vi för det första kom ut så sent o sen att Linda o Jenny skulle dela bike, vilket var totalt ohållbart o att vi skulle tagit oss nerför svingen oskadda var praktiskt taget en omöjlighet!
138856-511138856-510
De mest lame bilderna hahaha posing på hög nivå! Linda va het i sitt nya karllinne, en riktig karlmagnet på dansgolvet! (Sen vill jag uppmärksamma alla på att jag inte är gravid i 6e månaden utan att det är linnet som står ut,haha, kände bara att jag var tvungen att klargöra det!)

Men nu ska jag hoppa in i duschen o fräscha till mej lite innan Linda o jag ska ut o gå en långsam promenad i solskenet, o ventilera gårdagen lite!

So long.

Mest viktiga just nu: Det är nu definitivt! Vi har en ny shagqueen i gänget! Ohh Yesss! Hahaha

Kommentarer
Postat av: Helén

ursäkta mig men drog hon en ikväll också?? shit måste in o snacka med henne när föräldrarna dragit. men oväntat att ni kom till nh?? HAHA NEJ!!! haha visste att det skulle sluta där

2007-03-25 @ 12:09:32
Postat av: Tess

Hahaha ja one word: "Förra helgen" för att det inte ska bli så uppenbart för andra läsare..
Dessutom va "en annan förra helgen" där hahaha Hoppas du fattar va ja menar. *kodad text*
Hahaha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback