Vår vår vår ute!

Jepp våren är här o hälsar på en liten stund! (Nej jag är inte så naiv att jag tror att det inte kommer komma nån mer kyla o snö nu).

Kom hem från Gymmet för en stund sen, spinning o core, o det va kul som vanligt, o gick över förväntan faktiskt. Har lite tankar på om jag kanske skulle dra en joggingrunda imorron om det är fint väder igen, ja vi får väl se. Det är ändå inga jätteroliga pass på gymmet på onsdagar som jag missar.

Idag var vi grymt duktiga o satt kvar efter lunchen (på universum!!) o plugga i två o en halv timme, till kvart i fyra. Är rätt nöjda nu!

Men nu måste jag ta tag i mej själv o hoppa in i duschen!
138856-434

Later.

Dagens mest oväntade: Att det stod en grabb utanför dörren när jag kom hem o ville låna vinöppnare. Alltid trevligt med oväntat besök hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback