Stackars trötta muskler

Var på spinning och core idag, som vanligt på måndagar! Gick jättebra, förutom att jag glömde pulsklockan o att jag inte ätit nåt sen lunch (vid 12) o passet va vid fem, så jag va ju lätt vrålhungruig när ja väl kom hem vid sju efter passen o handling o allt haha Dessutom värker mina benmuskler efter vila. Ojojoj vad tung utfallslåten på pumpen är nu, o mina ben var fortfarande trötta idag sen gårdagens pumppass, men det är bara att köra på haha
138856-518

Annars har vi varit i skolan mellan 9.00-16.00 idag så det var ju lagom drygt när det var hur underbart väder som helst ute. Det var del två av hjärt o lungräddningen o kändes som att man borde gå på det!

Men just nu håller ja på o tvättar o ska ta en dusch innan ja måste ner o byta maskin!

Adios!

Dagens sjuka: Nån har snott min låsgrej till tvättstugan. Va faan håller folk på med? Är det så att jag just nu tvättar "tillsammans med" någon okänd människa? Ehh, ja för det är det..

Kommentarer
Postat av: jen

haha tisdag idag tess, inte måndag ;)

2007-03-27 @ 23:03:45
Postat av: Tess

Hahha men gud, jag måste va sämst i världen att komma ihåg vilken dag det är!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback