Sand mellan tårna

Kom just hem efter att ha spelat beach med brudarna en timme o sen sprungit 6 km på löpbandet. Jaa, det va ju skönt, så nu är jag härligt mör i kroppen, men kommer nog ha go träningsvärk imorron med tanke på att jag springer så sällan! hahaha, men det är smällar man får ta!
138856-500138856-499

Har precis gjort en smothie på banan, hallon, frusen mango o youghurt (eller, ja, mer som glass egentligen haha) Så nu ska jag sätta mej i soffan o avnjuta den, samt kolla på senaste prison, som jag inte hunnit se än!

Ha en bra dag i det fina vårvädret peeps!

So long.

Dagens irritationsmoment 1: Att mina handleder envisas med att göra ont så fort jag anstränger dem.
Dagens irritationsmoment 2: Att jag fortfarande inte har fått tillbaka min vårjack, som jag velat ha nu i det fina vädret!

Kommentarer
Postat av: Miliiz

nu fick ja dåligt samvete, behöver också ut & springa :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback