Plugg plugg plugg i vårsolen!

Satt kvar i skolan idag med! Till halv fyra! Snacka om seriösa o ambitiösa...haha, sen att vi snckar om allt från sexleksaker, o gamla ex till hunkar o helgen every now and then har ju inte med saken att göra. Vi kan konsten att kombinera nytta med nöje helt enkelt! hahaha
Men nu ska jag snart möta Helèn för en liten walk i det fina vädret, man ska ju ta till vara på solen när den väl behagar titta fram här uppe i norr haha.
138856-439
Drar för övrigt in en skön bild på Charlie Hunnam åt er att njuta av hahaha. (Lessen Helèn, men hans bilder är helt enkelt för sköna för att kunna ignoreras av mej!

Over and out.

Kommentarer
Postat av: Helén

tessan. det gör inget. jag kan det som vissa andra inte kan, dela med mig! hahaha. hm...i vissa fall..haha. men vi gillar hans bilder starkt så lägg upp fler jag njuter bara haha

2007-03-14 @ 16:01:21
Postat av: Tess

Hahaha härligt, tur det, för det finns som för många riktigt sköna bilder för att de inte ska få ta plats då o då på min blogg hahah!

Postat av: hot-jen

hej killen! ska vi dela allihopa på han eller haha!?!

2007-03-14 @ 19:18:15
Postat av: Tess

Hahaha jasså det tycker du Jen? När det gäller andras killar kan du dela..Ja det är ju en fin strategi...mouhahahaha

2007-03-14 @ 21:41:29
URL: http://teresealex.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback