Party party folks!

Japp, så va det lördag då! Aldrig fel!
Har varity en lugn dag. Gick till Strömpilen med Jen, Helèn o Linda på förmiddan o sen va vi hem o vila lite o sen blev det en timmas spinning (Som vanligt på lördagar om jag inte är för bakis hahah)

Nu har jag just kommit ur duschen o sitter o funderar över vad man ska ta på sig för nåt för kvällen..Ja det är inte lätta beslut ni Hahaha...Ska man ha kjol? Shorts? Bootsen? Converse? Jeans? Klänning? Kjol? Tåls att funderas på.. Så det är vad jag ska göra nu medan jag sminkar mej lite, o laddar med lite skön musik!
138856-474138856-473138856-472138856-471138856-470
Ha en fin kväll folket!

In i dimman nu.
Skål.

Kommentarer
Postat av: Petra

Åh tessan jag saknar er alla, vill oxå vara med och umgås och festa och ha roligt. Men men en annan gång. Ha så jäkla skoj ikväll!kram

Postat av: emma

Roliga bilder!

2007-03-18 @ 00:11:57
URL: http://ramde.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback