MSN Konversation. Tur man lär av sina misstag..

Helén säger:

asså jag kommer inte ihåg att vi dansade tillsammans tess.är det bra eller? för vi gör ju tydligen det på varenda bild...

Terese säger:

haha neej jag vet, minns inte att ja dansa överhuvudtget, är det bra?

Helén säger:

nej jag minns verkligen inte att vi dansade tillsammans. jag minns bara att jag dansade med jenny i början se minns jag inget av att vi dansade hha

Terese säger:

hahaha

Terese säger:

ja men det är stabilt

Terese säger:

välkommen till min söndagsvärld med frågor som: Hur hamnade jag opå det kortet? Varför får jag sms av en okänd människa? Varför har jag okända nummer i min telefon? Varför ligger det en okänd karl naken bredid mej i min säng? Hur kom jag hem? Vart tog alla pengar vägen igår?

Terese säger:

hahaha

Terese säger:

ja ungefär så brukar en vanlig söndag se ut i tess/fylletessans liv

Terese säger:

o allt är hennes fel, fylletessans!

Måste bli av med den galna bruden på nåt jäkla sätt!
Helén säger:

HAHAHAHAHAHA givet ju

Helén säger:

ja fylletessan ställer till det

Terese säger:

haha ja men inte så givet den första halvtimmen när man vaknar o ska försöka reda ut alla frågor haha

Helén säger:

då får jag be om ursäkt för att jag råkade dra bort lite färg på min toalett dörr...jag är så dum!

Helén säger:

haha ja nej den tiden är inte kul

Terese säger:

sen när man dessutom får syn på sej själv i spegeln...ja ingen kommentar...ingen lek ska jag säga dej

Terese säger:

haha

Helén säger:

haha

Terese säger:

Men framåt eftermmiddan när man orkat tvinga i sej en knäckemacka o lite mjölk brukar allt kännas lite ljusare

Terese säger:

...ända tills man snackar med nån från gårdagen o ser eventuella kort...

Terese säger:

japp då når man botten igen...haha

Terese säger:

men en reqovery är alltid given o när nästa helg närmar sej är allt glömt o man är redo för nya äventyr

Helén säger:

Hahahahaha fy fan tess!!!! såklockrent!! AHHA du är galen!!

Terese säger:

haha jag vet
image496
Skål gott folk, o ha en fin tisdag!

So long.

PS Inte att tas på för stort allvar hahaha.


Kommentarer
Postat av: Helén

HAHAHAHAHA så jävla givet!!!!! fyyy fan vad klockrent!!! men det är tyvärr så vissa dagar! HAHAHa

2007-03-20 @ 16:30:14
Postat av: Petra

haha ni är galna båda två, vilka fylledrottningar ni är :D

Postat av: Agnes

Ahh, de lät roliga! tack för boktipsen, riktigt bra! återstå att se vad de blir, man ska kolla upp dem :)

ha de bra! agnes

2007-03-20 @ 17:30:27
URL: http://adinaagnes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback