Morrondagen..?

Tur
Ödet bör inte utmanas denna dag. Turen verkar inte vara med dig och därför är det dumt att ta onödiga risker.
Ekonomi
Idag verkar du oroa dig något för dina pengar. Men tecknen visar att det inte finns något större anledning att vara bekymrad.
Arbete
Du kan idag känna dig trött på den monotoni som ibland infinner sig på din arbetsplats. Kanske kan du idag fundera ut något som botar tristessen.
Kärlek
Kärleken betyder mer än något annat för dig just nu. Du är passionerat förälskad, eller blir det snart.
Relationer
Hör av dig till en vän som du inte talat med på länge. Se till att ni inte glider ifrån varandra.

Jaa, det va ju ett intressant horoskop för morrondagen. Tiden får väl utvisa om det stämmer dock hahaha

Idag efter skolan va jag, Jen, Helèn, Linda, Sandra o Maria o spela beach! Det var skitkul, o mitt lag (jag, Sandra o Maria) vann! Vi körde bäst av tere set o vi vann två set på raken, Yeeey! Dessutom skulle förlorarna bjuda på glass, det tycker vi så klart om! Mindre kul va att jag lyckades ta bollen med mitt lillfinger (ja, jag tyckte tydligen att det va en kul idè.. ahha) så nu är det alldeles blått o svullet. Inte roligt alls alltså..men men, sånt är livet
image519image520
Jag...(Linda har faan smygfotat mej, huvva hahaha (Hej knullrufset) Linda, Jen o Helèn ger allt på plan, men det räckte ju tyvärr ite ända fram, mouhahahaha
image521image522
Jag o Jen är lite lätt törstiga!
Bjuder på lite bilder från den gångna dagen! Hahaha Paparazzi-Linda som har smygfotat lite!

Men nu måste jag städa iordning lite här hemma, samt läsa igenom det ja ska säga på redovisningen imorron! Wish me luck!

So long peeps.

Dagens tröttsamma: Fy faan vilken dag! Hur kan allt bara gå så fel en hel dag?

Kommentarer
Postat av: Helen

jag säger: nästa gång tar vi er!!! haha men imorgon ska ni få glass mummsigt

2007-03-28 @ 20:59:52
Postat av: Tess

Mmmm, glass, för att man är en vinnare, det tycker jag oooom! Hahaha

Postat av: linda

jag tar med mitt halvuppätna krossadcchoklad/vaniljpaket, duger det? mohahahh

2007-03-28 @ 21:24:04
Postat av: Maria

Tack så mycket:) Fasiken vad skoj och lira beachboll:)

2007-03-28 @ 21:41:08
URL: http://mariiamiia.blogg.se
Postat av: Helen

haha ja jag har lite chokladsås om det passar? haha

2007-03-28 @ 21:41:37
URL: http://helenrosell.blogg.se
Postat av: Helen

haha ja jag har lite chokladsås om det passar? haha

2007-03-28 @ 21:41:38
URL: http://helenrosell.blogg.se
Postat av: Anonym

Hhahaaha, jaa det blir finfint det, bara vi snackar glass i solskenet så är ja nöjd! haha

2007-03-28 @ 21:42:55
Postat av: jen

Det där såg då galet kul ut! Måste jag verkligen testa! ;)

2007-03-28 @ 22:14:58
URL: http://jojsi.blogg.se
Postat av: klara

tack så mycket ;)

2007-03-29 @ 08:26:12
URL: http://klaraj.blogg.se
Postat av: Matildafiona

Snygg skinn jacka på bild 1 :D

2007-04-05 @ 12:29:05
URL: http://www.matildafiona.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback