Mår som man förtjänar

Utgång igår. Lyckades bli rätt dragen då jag köpte hur mkt som helst i baren, billigt är gott, så  det blev ju några bärs hahaha (Har dock som tur är inga regrets från gårdagen bara en massa minnesluckor haha, men det kanske är tur!?)
 Efteråt va det nån jäkla efterfest på Nydala, o det var en evighets väg dit o skitkallt, men ram kom vi. Men jag o Linda kände att vi nog inte hade mkt att hämta där så vi drog hemöver ganska snabbt! (Helèn o Jen stannade dock, ska bli intressant med en liten update från dem sen!) Hamna istället framför msn som vanligt, o hade som vanligt inget vettigt o skriva o det mesta var oläsligt i vilket fall så hahaha
138856-477138856-476138856-475
Har några få bilder från gårdagen, med skitkass kvalitè o som inte är särskilt muntra heller hahaha,  men jag vet att Jen o lInda har fler så det blir lite fler bilder sen.
Nu ska jag slappa fram för what about brian o möjligen nya Greys. Sen kan det hända att det blir en sväng ner till pizzerian, tiden får utvisa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback