Lindgren-saknad?

Japp, kom just hem från gymmet, har vart på combat o core  o är helt slut i kroppen! Fattar inte varför jag blir så trött i kroppen, undrar om jag är på väg att bli sjuk?
Tro det eller ej, men på TV rullar godkväll på 2:an, fråga mej inte varför men det kan säkert ha nåt att göra med att jag är för lat för att byta, samt att jag tycker att jag åtminstone ska få ut nåt av de där 2000 jag betalar varje år för skitkanalerna! hahaha
Kom o tänka på filmen, min allra käraste syster, o skulle så gärna vilja se den. Finns tyvärr inte att ladda hem. Eller det kanske den gör men jag har inte hittat den. Det var verkligen evigheter sen jag såg den! Kanske skulle kolla om den kan finnas att hyra?!
Bloggen är ju psyk igen så jag kan inte få in min bild från filmen o boken..

Men nu ska jag ta o hoppa in i duschen!

So long.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback