Less less less

Kom just hem från stan.

Var ju in o skulle få jackan bytt på Vero Moda idag. Men när ja kom dit så sa de att det bara var att laga, o att de inte kunde byt den åt mej om den gick att laga..Jaha okej, det va ju inte mycket mer att säga om det. Så jag fråga hur lång tid det skulle ta..Mmm, okej, på torsdag senast. Ja men det är bara kul att när dt väl är lite vårväder så har jag ingen vårjacka att ha för den hänger på Vero moda o de vägrar tydligen laga den förrän nån gång nästa vecka. Ja det är kul...Faan då.
138856-459
Nu ska ja kolla lite på Queer as folk o försöka lugna mitt griniga humör lite haha..Sen blir det Pump, då kan jag avreagera mej lite haha.

Adios.


Kommentarer
Postat av: jen

du skulle kört på hotet, skjuta dom!

2007-03-16 @ 17:35:48
Postat av: Tess

Hahah jaa lätt, "Jag kommer tillbaka o skjuter er era jävlar om inte jackan är klar i eftermiddag, det ska ni veta" haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback