Kvällspromenad..

Helèn kom här o ringde på för en stund sen, var lite uttråkad, o det va jag med så jag bestämde mej för att följa med henne till Ica en sväng. Hon skulle köpa ingredienser till morrondagens "Jocke Berg-tårta". Själv handlade jag efter gymmet, emn det va skönt att komma ut en sväng.
138856-451
Combaten va jättekul o hon körde några nya låtar, o de va jättebra tyckte jag, hoppas resten är lika bra!

För övrigt har jag varit riktigt lat ikväll o inte pluggat nåt, men va faan man kan inte vara effektiv jämt ju! hahaha Hittade ju fortsättningen på 3e säsongens queer as folk idag också! Blev så glad, så jag var ju bara tvungen att titta lite på de med!
138856-453

Ha en bra kväll folks.

Sleep tight.

Kommentarer
Postat av: Helén

haha jaaa, det va en attans lång promenad hörru du hahaha

2007-03-15 @ 21:07:37
Postat av: Tess

Hahah jaa visst va det?!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback