Grattis Helèn!

Var i skolan mellan nio o halv tre ungefär. Jobba på himla bra idag tycker jag, o är nu nästan klar med rapporten! Ska göra klart det sista imorron förmiddag!
Efter skolan gick jag över till Linda o vi satt ute i solen på hennes loftgång o snacka skit, jäkligt skönt va det allt!

För övrigt vill jag uppmärksamma er på att allas vår kåt-Helèn fyller år idag! Grattis bruden, hoppas du har en fin dag! O snart kommer vi över till dej o äter lite tårta, Yum!!
138856-515
Helèn
Nu ska jag äta nåt innan jag ska byta om till träningskläder o gå iväg till Helèn (ska på pump efteråt!)

So long folks.

Dagens ovisshet:...snälla låt mej bara få ett svar för faan så jag slipper fundera..


Kommentarer
Postat av: Helén

taack tess!!

2007-03-26 @ 17:11:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback