Gick lös på stan..

Japp jag o Helèn gick ju ner på stan en sväng förut. Det var så himla skönt väder o jag hade min vårjacka! Utan att frysa ens! Helt underbart verkligen med solsken o allt!
Helèn köpte ett par skor o jag gick lös på en svart skinnjacka på Vero moda..Mmm, sa ju att ja skulle kolla på vårjacka..Såg in chans att slå till på en nu denna månad när jag har lite extra cash efter födelsedan! Gilla den starkt, men ja ska testa den lite här hemma o känna lite på det!

Skyndade iväg till gymmet direkt när vi kom hem från stan, på Spinning. Gick jättemycket bättre än förväntat!! Jättekul för det gick så bra (trodde min kondition va som bortblåst efter denna inaktivitet o festande på sistone, men så var visst inte fallet, o mina ben var hur pigga som helst, hade tydligen lite överskottsenergi jag behövde bli av med!)

Dagens roligaste: Att designa egna
converse! Haha, hade jättekul när jag gjorde det. Kanske skulle ta o beställa ett par?!..hahaha
image412
Så roligt att jag fått Linda att fastna lite för L-word, givet, hahaha O Helèn som faktiskt har kollat på första Queer as folk, oh yess! Helèn är Nathan o Jag Stewart har jag kommit fram till hahaha Neeej då..? Haha

Neej, nu ska jag lägga mej o slöa lite i soffan tror jag, det förtjänar jag efter den här dan! Underbara helg!

So long people!


(Litet PS bara) Dagens hunk: Grabben på bussen med ögonen...Hahaha, stackars grabb, Som fick stå ut med mina o Helèns trånande blickar hahahaha


Kommentarer
Postat av: Helén

ja stackars kille säger jag på den...fy fan men det får han ta!!! Queer ska jag nog kunna titta vidare på haha. har även laddat ner första l-word...hm...ifall at likosm haha eftersom alla tjötar så mycket om det där

2007-03-10 @ 19:17:15
Postat av: Tess

Hahaha härligt då! Ska bli intressant o se va du tycker om du fortsätter kolla, man blir fast, eller jag blev det hahaha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback