Gårdagen.

Kom hem från ÅC för en stund sen, köpte på mej lite naturgodis där o sitter nu hemma i soffan o myser, slappar! Sköna sköna söndag!
Fick en fin redogörelse av brudarna, när vi satt o försökte trycka i oss lite bakfyllemat på pizzerian, om vad som hände på efterfesten o efteråt, men den tåls inte att förtäljas här hahaha. Tror inte det skulle va så uppskattat..hahah
138856-479
En bild på oss när vi lalla hem från Maxi igår förmiddag i snöslasket!
138856-485138856-484138856-483138856-481138856-480
Ja, det var en kul kväll, men förfesten var allt roligast tyckte jag!

Vad hände igår?
* Jag o Maria lyckades låsa oss ute, utan mobiler o fick knacka på hos några random människor som kunde släppa in oss i trapphuset igen hahaha.
* Alla blev vilda o skulle jämföra biceps..Hallå där ja? (Ska även förtäljas att det finns ett antal bicepsbilder hmm...)
* En kamera tappades bort. Kommer förhoppningsvis till rätta på nåt sätt. Kanske ligger den kvar på NH.
* Vi gick hela vägen till Nydala, jag med en rejäl fyllefrossa. Ingen lek ska jag säga er.

I efterhand har man fått höra allt om:
* En brun fläck.
* Gula strumpor.
* Hångel med två grabbar på samma efterfest.
* Nattliga aktiviteter.

Konstateras kan att:
* Samma person innehar o har förstärkt sin Shagqueen titel. En andra person är på god väg att dela den platsen.
* Helèn o Jen höll fortet igår!
* Fyllefrossa är inte roligt.
* Det inte finns ngn skönare känsla än att vakna på morron utan ångest o bara lite bakis, o istället lyssna till andra människors vilda party/efterfesthistorier!

Nu ska här lökas.
Ha en skön söndag gott folk!

Adios.


Kommentarer
Postat av: Helén

ja jävlar vad vi höll fortet! haha. förstår itne varför jag nästan jämt är med på att hålla fortet...hm....och nej den andra personen är inte alls på väg att dela titeln!!!! haha, men attans rolig kväll...säger bara efterfest som slutar kl 13.00 är aldrig fel haha

2007-03-18 @ 15:44:06
Postat av: Tess

Hahaha, neej bara så jäkla givet för faan! Tur att nån håller fortet när inte jag gört! Man kan alltid lita på dej på den punkten Helèn! Hahaha

Postat av: Jennie

tac för tipsen , ska kolla upp de låtarna! :) ha en fin dag :)

2007-03-18 @ 16:37:18
URL: http://unreal.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback