Funderingar

Japp sitter här o funderar över morrondagens tenta...Eller neej det gör jag egentligen inte ju..har roligare saker i tankarna, men längst bak där finns en molande tanke om att jag kanske borde pluggat aningen mer till morrondagens tenta...Snacka om underdrift..Mouhahahaha. Jaja, inte mycket att göra åt saken nu ju!

Va på Combat o Core som vanligt idag o det va sådär. Det va inte Annie som det brukar utan nån annan jäkla tomte, ursa, tycker inte om henne! (Men smaken är ju som baken, så det va säkert nån som va glad att det va hon.)
Så har man påbörjat röda veckan med o är konstant sugen på nåt...Ja det är ju roligt.
Helgen ser ut att bli lugn, o det blir skönt, bra med en vit helg. För övrigt har jag kassare kondition är på länge efter all fest o inaktivitet på sistone.. haha
138856-405
Lämnar er med en grymt skön bild, plåtad av Nigel Barker. (Hett ämne idag under plugget hahaha)

Sleep tight guys.

So long.

Kommentarer
Postat av: Helén

ja jag säger: ge mig nigel barker!!!

2007-03-08 @ 20:59:34
Postat av: Helén

ja jag säger: ge mig nigel barker!!!

2007-03-08 @ 20:59:34
Postat av: HElén

haha vill tydligen verkligen visa vad jag tycker! haha

2007-03-08 @ 20:59:58
Postat av: Tess

Haha härligt, tyckte jag hade lite brist på kommentarer eller? Tack för hjälpen då, hahahah!

Postat av: Syrran

Vit helg?!?! Hahaahhahaa!! Ingen tenta fest?? Det tror jag på så mycket jag vill!!

2007-03-08 @ 22:40:44
Postat av: Tess

Haha vi får väl se vad som händer, men som det känns nu så blir det lugnt i alla fall!

2007-03-09 @ 07:56:28
URL: http://teresealex.blogg.se
Postat av: Maria

Hoppas att tentan går riktigt bra nu:)

2007-03-09 @ 11:02:44
URL: http://mariiamiia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback