Fredagsshopping!

Jaa, så va det fredag igen då!
Har idag haft den skönaste dagen på länge!
Vid ett, efter skolan (Då vi hade hjärt o lungräddning, del 1) drog jag, Jen o Linda ner på stan. Vi käkade på Starz, baguette me salami o brie, o det va hur gott som helst! Vi va ju bara tvugna o fira att vi fått pengar haha! Sen lalla vi runt på stan hur länge som helst o köpte det ena o det andra! Linda köpte bla en vårjacka, Jen skor, o jag en klocka!
image507
(Denna klocka blev det!)
Vi lyxa även med en mc flurry på donken!
O så fick jag Äntligen tillbaka min kära vårjacka som ni vet varit på lagning i en vecka nu!

Men nu är jag allt lite mör i kroppen efter all shopping hahaha, så jag ska nog inta soffläge o dra på ett "What about Brian"-avsnitt! O äta lite naturgodis o vindruvor som jag lyxat till det med idag. Så nu ska jag ha en riktig mysfredag!

(För övrigt vill jag tillägga att jag då var ETT poäng ifrån godkänt på reumatologitentan!!)

Ha en kul fredagskväll peeps, o ta en bärs eller två för mej med! hahaha
Skål o go kväll.

Kommentarer
Postat av: Maria

Tack så mycket söt:) Ha en trevlig helg nu och du..snygg klocka du köpt:)

Postat av: Linn

vad fin klockan var:)

2007-03-24 @ 11:39:00
URL: http://linnruby.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback