Bristande ork

Blev en lång stund ute i solsknet för mej, Jen, Helèn o Linda. Runt två timmar. Höll dock ingen jättespeed eftersom det var så slaskigt så att hålla sig borta från de värsta vattenpölarna tog den mesta koncentrationen hahaha. Men trevligt va det! O det blev som vanligt en massa snack om allt möjligt.

Jen vek av lite tidigare, hon skulle träffa en kompis. På vägen tillbaka kom vi (Jag, Linda o Helén) in o snacka om att vi är inne i en sån här dryg o jobbig period nu. Man är bara så Less. Det berömda svarta hålet som Linda säger;) haha Jaja, så är det ibland det går säkert över. Tur det snart är påsk, så man får åka hem o ta det lite lugnt, o förhoppningsvis kan få slippa tänka så mkt på skolan!

Får se om det blir lite stepdance ikväll kanske. Helst skulle jag vilja gå på punch out eller nåt eller bar slå skiten ur nån hahaha. Skulle vara skönt o få ut lite energi o släppa alla funderingar hit o dit!
138856-422

Vi får väl se vad som händer, men nu ska jag lägga mej o fundera ett tag till i soffan haha, det är ju det man har söndagar till!
Ha en trevlig söndag folks.

Ciao

Kommentarer
Postat av: Liv

Jag har varit på promenad så nu ska jag slappa hela kvällen :-) Skön bild, gillar hennes hotpants!

Postat av: Liv

Jag har varit på promenad så nu ska jag slappa hela kvällen :-) Skön bild, gillar hennes hotpants!

2007-03-11 @ 17:29:11
URL: http://leifiii.blogg.se
Postat av: crazypill

jag vill se ut som hon på bilden! NU! =)

2007-03-11 @ 17:49:34
URL: http://crazypill.blogg.se
Postat av: Helén

gör om sidan lite då haha

2007-03-11 @ 18:35:06
Postat av: Tess

Hahaha, ja har man inget bättre för sej liksom..haha

2007-03-11 @ 19:06:09
URL: http://teresealex.blogg.se
Postat av: Modebladet

Jag har öppnat mitt badrumsskåp och visat upp det i bloggen! Nu utmanar jag dig att göra samma sak - antar du utmaningen? =)

2007-03-11 @ 19:10:38
URL: http://modebladet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback