Body Pump!

Kom just hem från Pumpen med Jen o helèn! Det gick riktigt bra o jag la på ett kilo på både ben och bröst (äntligen!) O det gick jättebra, så det är ju alltid kul med lite framsteg!

Tårtan hos Helèn innan va jättegod, tack för den!!

Dagens två skönaste kommentarer kommer från Lindus o Hot-Jen!
138856-517138856-516
Linda: (Får syn på en tjej hon känner igen som sitter o röker vid skolan) "Röker hon? Jag trodde hon va sjukgymnast.." Haha jaa för det är så att inga sjukgymnaste röker Linda haha, faan va rolig du är haha.

Jen: "Du fick ett armband o Helèn ett örhänge. Så är alla nöjda o glada!" Hahaha (Vad vi diskuterade kan ni nju fundera över haha)

Nej nu ska jag hoppa i duschen, o sen blir det kanske tidigt i säng ikväll...kanske alltså haha (Sov ju så kasst i natt)

Adios folket.

Kommentarer
Postat av: Helén

hahaha störda! haha

2007-03-26 @ 21:29:01
Postat av: Helén

hahaha störda! haha

2007-03-26 @ 21:29:16
Postat av: NATALIE

okej jag ger dig lite glas ..;P haha vad vill du ha för någon ?;P

Postat av: Nohaa

jag förstod inte den andra kommentaren riktigt, men den första var ju faktiskt rolig, haha:D

take care!

2007-03-26 @ 22:56:53
URL: http://nohadras.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback