Bikini för järngänget

Hahaha, jag har uppenbarligen inget liv, men jag har i alla fall suttit o kollat på bikini o insett att jag suttit o tänkt på vem de skulle kunna passa på o varför. Så jag har tagit ut bikinis till alla i järngänget, pga att de symboliserar nåt. Mouhahaha. Läs o njut.
138856-415138856-414
Helèn! Ja, en självklarhet, hon måste ju matcha sin Uno. (Från O`neill) O vart jag än är o ser Camo så kan jag inte låta bli att tänka på dem o deras framtida krullhåriga små ungar! Hahaha
138856-413
Linda!
Ja, här kan verkligen alla se klart o tydligt att det är Billabong som gäller haha, det är ju viktigt det där med märket du vet;)
138856-417
Sandra! Ja, hon vill ju så gärna köra på den romantiska o lite mystiska looken, den här får mej att tänka på henne, hahaha (Från
www.bestswimwear.com)
138856-418
Jenny! Tjej-tjejen i gänget måste ju få en rosa, det är ju givet! (Bestswimwear)
138856-416
Hitta ingen särskild till mej haha, men den här är rätt snygg, så jag drar in den med haha! (Bestswimwear)
Japp, så kul kan man ha en lördags kväll om man vill!

Nu ska ja kolla lite på What about Brian.

Adios Amigos.

Kommentarer
Postat av: linda och helen

GIVET

2007-03-10 @ 22:53:17
Postat av: Helén

haha jag ser krullhåriga barn med camo kläder och jag o uno som sitter på stranden och gosar medans solen går ner i horisonten. HAHAHA (störd jag vet)

2007-03-10 @ 23:06:37
Postat av: jen

I like! stämmer bra på dom där tycker jag :)

2007-03-10 @ 23:08:32
Postat av: Tess

Hahaha din galning! Men visst faan skulle det va ivet! Givet som faan!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback