Mår som jag förtjänar.

Faan alltså, inte min dag idag.
Lite lätt seg efter gårdagens festande.
Den planerade picknicken byttes mot en spontan o oplanerad utgång på olearys.
Sista utekvällen med gänget helt enkelt. Jäkligt kul va det, men ojoj så packad man blev. Men men sånt är livet, det bjuder jag på.
image782image784

Hände en liten olycka med min tå, som jag lyckades tappa en spegel på, vilket upptäcktes långt senare då det var blod över hela golvet. Va dock inget som inte kunde hjälpas av lite papper haha

Kom just hem från en liten tripp till staden med brudarna. Käka en macka i solskenet o njöt. Sen lalla vi runt i affärerna o prova fula hattar o glajjer. Skön dag, med jäkligt härligt väder.
image792
Pumprelease idag som jag, Jen o Helèn tänkte gå på. Hoppas det är ett bra program, med bra låtar!

So long peeps.

Kommentarer
Postat av: Helén

Fan vad heta vi är!!

Postat av: Linda

men attans skön dag måste jag säga!

2007-06-07 @ 19:24:37
URL: http://lindabeach.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback