Man Lär Sej Något Nytt Varje Dag.

Sen om man använder sig av lärdomen, ja det är en annan femma.

Helt slut efter dagen som gått haha.
Solat hela dan först, sen gymmet o nu har jag städat o letat efter borttappade grejer hela kvällen. Ändå är jag inte halvklar haha, jaa det säger endel om ur det såg ut hos mej innan. men va faan, ingen är felfri :D
image767
Hade vart bra en dag som denna, men tydligen inte..

Dagens lärdom 1: Använd solskyddsfaktor (neej din hud har inte som av ett under blivit sådär tålig o olivfärgad som många andra begåvats med. Du har ett ljust pigment, live with it.)
Dagens lärdom 2: Det lönar sej faktiskt att leta, man kan hitta saker. (Jag vet att man kan tro att saker bara ska komma fram av sig själv, men i verkligheten är det faktiskt inte så, man måste leta för att hitta nåt som är borttappat.)
Lycka till alla grupper imorron o på tisdag.
image768image769
Jen & Linda                 VM-gruppen - Jag o Sandy
image770
Helèn o Petrus

Tidig säng idag.

Sov gott folket.
Natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback