Busy girl.

Ikväll, sen ja kom hem från skolan har jag verkligen hunnit med mycket.
Jag har städat (lite, men ändå), tvättat 7 maskiner tvätt (hller fortfarande på), vart på ÅC för att posta ett brev (som jag, senil som jag är, glömde posta på väg hem från skolan), Lagat mat till två matlådor samt varit på Pump. Faan inte helt illa om jag får säga det själv.
Har även hunnit med ett samtal till mamsen. Och funderat över mitt sommarjobbsschema. Och börjat planera lite inför sommaren i samband med detta. Men har även kollat på 2 avsnitt av Entourage.
Jaa, faan va jag har hunnit med alltså!
image772
I alla fall så har jag ett exempel på att jag lider av demens. I affären förut när jag skulle betala så drar jag kortet, trycker konto, knappar in koden o väntar på beoppet så jag kan godkänna. Istället för att göra detta drar jag istället fram en bunt hopskrynklade tjugor (en bunt är numera 2 stycken, allt är relativt.) o räcker fram. Snubben i kassan ser mkt förvirrad ut o tittar på sin skärm (alldeles för finkänslig för att påpeka att jag är en senil jävel). Snurriga jag inser dock som tur är efter lång tystnad o handlingsbrist från kassakillen mitt misstag. Skrattar lite lamt o lallar snabbt därifrån.
image773
När jag sen kommer hem här och är ca 30 meter från tvättstugan tänker jag att jag ska byta i maskin när jag ändå är här. 20 meter senare är denna tanke som bortblåst o jag traksar istället hemåt o uppför alla trappor, låser upp dörren o får av mej skorna, innan jag ÄN en gång kommer på vad det va jag skulle göra.
Inte helt stabilt.
image774
Det bör även påpekas att det bara är några dagar kvar tills Järngänget skiljs för sommaren. Inte helt okej.

Nu ska jag gå ner o hämta den sista tvätten samt försöka komma ihåg pastan som jag redan överkokt en gång idag.

Adios peeps.

Kommentarer
Postat av: Helén

HAHAHA ja fan tess du bör nog kolla över ditt minne haha. minne som en guldfisk eller? haha

Postat av: Nina

jaaaa snyggt!..

2007-06-04 @ 22:45:06
URL: http://modesida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback