Back home.

Jaa, så va man hemma igen då. Hemma i gamla faggan. Ingen lek det heller.
Kom hem igår vid halv tolv o sedan började jag jobba ett. Så det va full on direkt. Jobbade till halv tio på kvällen o sen börja jag kvart i sju igen imorse.

Har vart en så jäkla skön "semester" uppe i Norr. I like. Drygt o behöva komma tillbaka till verkligenheten igen. Men så är det, inte mycket att göra åt saken.
Här kommer det i alla fall lite bilkder från midsommarhelgen.
Enjoy.

Midsommarafton. Alla var inte helt nyktra...Hahaha.

Mmmm, finns det nåt bättre än nattmat på fyllan??

Nej nu ska vi snart käka lite grillet, Yuuum!
Ha det bra folket!

Ciao.

Kommentarer
Postat av: Magnus

Fyllematen slår allt, speciellt våra hemmagjorda burgare!
Sköna bilder också haha, tobbe ser ju lagomt smart ut ;)

2007-06-27 @ 15:16:29
Postat av: Terese

Hahaha, jag vet, de är givna. Haha jag vet, men det är en klockren bild med tanke på hur han va den kvällen, den har som fångat hela hans sinnestillstånd haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback