Att få det Omöjliga att Fungera.

Jag o Packa. Det är två saker som inte går ihop. Inte alls.
Det slutar Alltid med att jag har en överfull väska med lika mycket kläder vid sidan om som jag vill få med. Sen att börja plocka bort grejer som jag inte ska ha med mej...DET är verkligen inte min grej.

Så jag vet inte riktigt hur jag ska få det här att funka. Få min hjärna inställd på svält, förstå att jag bara har ynka 65 liters packutrymme, o inte en liter mer.
Jag vet inte hur det är med er, men jag kan faan inte ens tänka mej att få plats med tre månaders nödvändigheter (ta bara skorna, måste ju ha ett par för jogging, ett par för jobb, ett par svarta, ett par vita, ett par finskor...jaa, You get the picture.) i en liten backpack.

Men take it or leave it. Det är så det är o bara att gilla läget o börja sortera bort hälften på min lista (Eller okej, snarare fyra femtedelar av min lista.) Endast det nödvändigaste kommer att få följa med mej till Värmland (o motala) över sommaren.
image806
(Om jag fick bestämma helt själv skulle det förmodligen sluta någonting åt det här hållet..Tur jag bara har en väska att packa i.)

Pumpen tidigare va kul o det gick bra, gillar det nya passet!
Back to packing.

Adios.

Kommentarer
Postat av: Helén

haha jaa fy fan det där är ingen lek alltså! jag klarade mig odck med tre väskor och ingen övervikt på flyget! woho!

Postat av: Nina

heheh rolig bild.

2007-06-18 @ 13:05:47
URL: http://modesida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback