Straight back to high School - Just like that.

Nostalgivarning idag på jobbet.
Kom in på jobbet idag o upptäcker att det sitter en grabb där som jag hade "a bit of a crush on" i typ åttan som jag inte snackat med på typ 6 år. Visa sej att han jobba där med. Sån jäkla nostalgivarning o det kändes direkt som jag va 14 igen o gled smidigt in i den rollen haha. Så jäkla skumt det där, vissa människor väcker sån nostalgi hos en tycker jag. Men men lite kul va det, o höra vad han haft för sej o sånt på de här massa åren.
image841
Sorry Helena, men bilden är så skön, så jag va tvungen ;)
Annars blir det en rätt lugn helg. Fixa ingen som kunde jobba åt mej imorron så det blir ännu en nykter lördagskväll för mej (Vad är det som händer? Ta mej upp till Umeå igen så det blir nån ordning på mej) Jag o Helena tänkte dra in till staden o sitta på nån uteservering o glo på folk o snacka skit, o möta upp Erik så klart om det inte blivit några ändrade planer ikväll.

Neej nu ska ja slappa lite o låta maten smälta innan jag ska dra en löprunda för att rensa tankarna lite.

Ha en fin lördaskväll folket, o håll fortet chicks, samt ta en bärs eller två för mej med! haha Skål på er!

Over and out.

Dagens låt: Tvivel med Larsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback